El darrer 25 de maig, l’Associació de Jubilats i Pensionistes d’Almussafes, amb la col·laboració de la Sala de Ball Fixius, van organitzar el II Festival de Ball Solidari a favor de Sant Joan de Déu Serveis Socials València. L’esdeveniment va tenir lloc en la Sala Fixius i va comptar amb 8 exhibicions de ball i un total de 61 ballarins de les següents entitats:

– Associació de Jubilats i Pensionistes d’Almussafes.
– Casa Andalusia València.
– Centre Cultural Andalús Almussafes.
– Grup de Ball Maria Rocher.
– Luís Chávez, Acadèmia de Ball.
– Paco´s Team.
– Tango Traver.
– Asociació de Ball PAS BÀSIC

L’acte va comptar  amb el suport de  diferents empreses, que van donar productes per a organitzar una rifa solidària, com, entre uns altres, els següents:

– Nit en l’Hotel Balneari Resort Les Arenes.
– Col·lectiu SoloFoto València
– Taller de bicicletes de Sant Joan de Déu.
– Sabates Artesanals de Ball de Paco Ochoa.
-Distribucions Gutiérrez.
– Coca Cola.
– Tomàs i Peris SL.

 

LA RECAPTACIÓ VA SER DE 1782 €.

Sant Joan de Déu Serveis Socials València agraeix la col·laboració dels assistents, participants i patrocinadors. [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]